Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

αχ

Πολυαγαπημένε μου.

Προσπαθώ να σκεφτώ κάτι έξυπνο' σκέψου κάτι έξυπνο λέω στον εαυτό μου, αλλά αυτός αδρανεί, ονειροβατεί και κοντοστέκεται στις μικρές  στιγμές, τις μικρές αναπνοές, μικρές συνωμοσίες και παιχνιδίσματα. Κι αφήνεται στην αγκαλιά της αναπόλησης, σ' αυτό το γλυκό - μεθυστικό απροσδιόριστο ταξίδι που ενώνει τα κομμάτια του παζλ και μας φέρνει πάλι κοντά, μονοιασμένους να σμίγουμε με γέλιο, ένταση, πάθος.

Εσύ κι εγώ έχουμε ένα μυστικό που κανείς δεν ξέρει.
Εσύ έχεις εμένα κι εγώ εσένα.
Σα μεταλαβιά, σαν ένα γλυκό φως. Που καταλύει τα δεσμά και μας αφήνει ελεύθερους να ενωνόμαστε και να χωρίζουμε χωρίς όμως πια να είμαστε μόνοι.

Το γεγονός πως είμαστε ηδονιστές και ηδονοθήρες αντί να μας εξαθλιώνει κι εκμηδενίζει θα μπορούσε να είναι μια καλή βάση για να απολαμβάνουμε τη ζωή μ' όλα τα κουσούρια της κι όλα τα κουσούρια μας.

Δε θέλω τίποτα. Θα ήθελα μόνο τη μύτη μου ανέμελα αφεμένη στη ζάλη που μου χαρίζει το άρωμά σου, στη ζάλη που μου χαρίζεις σαν είσαι έξαλλος, στη ζάλη που φωνάζει, εκρήγνυται και γίνεται ζωή.

αχ.