Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

morning glory


και ξανά προς τη δόξα τραβώ.
καλημέρες
μετά από ένα ξενύχτι άνευ λόγου κι αιτείας και όχι δε φταίει η ζέστη μα η ξεροκεφαλιά
εδώ πάλι στο γνωστό αδιέξοδο γύρω απ την ουρά.

τελεύει κι ο Ιούλης κι ακόμη ν αλμυριστώ. α πα ρά δε κτο.

πάντως για να καταθέσω κι ένα άλλο απαράδεκτο, ομολογώ πως πήγα σε συλλαλητήριο για τη Μακεδονία και κανείς δε μου είπε για το Ρώσσο που μοιράζει ρούβλια να πάω κι εγώ να πάω τα μισθά μου που είμαι τόσο φιλόπατρις. αίσχος.

τι άλλα; μετά το άθενς πράιντ φαίνεται πως ήταν μια στιγμή, έγινε μόνιμη κατάσταση και δεν βγαίνει άκρια απ όπου και να το δεις το θέμα. τέτοιο επίπεδο ωωωω. αλλά μάλλον η εποχή το καλεί. να μαστε στον ίσαλο και να ρίχνουμε πλακέ πετρούλες στη θάλασσα. - και να ρθουν οι ευρωπαίοι έοι έοι τουρίστες να μας την πουν τι πετάτε ρε χαραμοφάηδες τις πέτρες μααας;;;; ωχ.

Δεν ξεχνώ τη βόρεια Ήπειρα. -είναι η αϋπνία ομιλούσα.
αν είχα καταναλώσει τσίπουρα κρασιά και άλλα θεια οινοπνευματώδη θα είχα σαφώς άλλου είδους σκέψεις.

μιας και μιλάμε για άλλου είδους σκέψεις αυτοί οι ασπρουλιάρηδες οι Σουηδοί καίνε σκουπίδια και παράγουν με ασφαλή τρόπο ενέργεια αλλά εμείς είμεθα Έλληνες και κάτι τέτοια δε τα τρώμε και δίνουμε χαρ τζηλίκι στις διμοιρίες των ματ να φρουρούν τα χυτά και μας παίρνουν και τις γαλάζιες σημαίες γιατί τι να τις κάνουμε , ούτε να τις χέσωμεν. ανωτέρου. τελείως.

κι εμείς πρωτοστατούντες Βολιώτες καίμε με περηφάνια εθνική - εδώ πάει αλλού είναι φασιστοειδής - σκουπίδια στο τσιμεντάδικο για να πεθάνουμε όλοι ευτυχείς. αχ γιατρέ μου επιτέλους έχω καρκίνο κι εγώ; ω τι εμπειρία ζωής και τέτοια και πολύ τσαντιζόμαστε που η επιτροπή έλεγχου λέει ότι είναι οι ρύποι στα επιτρεπτά όρια γιατί αυτά είναι φτιαγμένα τ αποτελέσματα και μας αποκαρδιώνουν.

να μην ξεχάσω να πω πως αν μάθετε να υπάρχει θεσούλα στους Οθωνούς και σε φάρο ακόμη καλύτερα σπεύστε να με ενημερώσετε που ξέρετε έχω ένα καημό κι ένα θέμα με το θέμα. να πάω να ξεκουμπιστώ να μη σας ζαλίζω. διότι θα πάω, ναι,  πετώντας σαν πουλί με τα βιβλία μου και λάμπα θυέλλης και να πάει στα κομμάτια η κενωνία.
αλλά εμβόλιο για την ιλαρά δεν κάνω.
κακομαθημένο μέχρι το μεδούλι.

αγάπες πολλές και φιλιά ολούθε. ματς μουτς.

ΥΓ ο γκουτ ο μπιτρού αρχαίος ροκάς ευαγγελιζόταν ένα κόσμο που να τραγουδάει το τραγούδι της χαράς και κοινωνίες ανοιχτές - όχι αγορές - κοινωνίες με μια άλλη αίσθηση του ωραίου και του αγνού. οποία ματαιότης. καημένε μπαμπά. αχ.


2 σχόλια:

  1. Τελειώνει ο Ιούλιος και πρώτη φορά ούτε εγώ έχω αλμυριστεί!
    Δεν είσαι μόνη...κι εγώ είμαι και δίπλα στη θάλασσα.
    Ούτε ρούβλια έχω πάρει από Ρώσο!!
    Χάλια η κατάσταση.

    Καλό Σαββατοκύριακο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή