Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

αζναβούρ



 πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος πόνος

πόσες φορές μπορεί να γραφτεί

δε φτάνουν

ψέμα, αδικία, θυμός, οργή, μίσος, μανία, εκδίκηση, τιμωρία.

πείνα. που θρέφεται από πείνα. 

λιμός.

ικανοποίηση μηδέν.

προβλήματα για δυνατούς λύτες.

κάτι ζεστό και τρυφερό, κάτι ανιδιοτελές, δοτικό, πλάι μου, μου μεταφέρει σιωπηλά "δες το αλλιώς".

θα πάρω τα πράματα στα χέρια μου, θα δουλέψω εγώ τις καταστάσεις, θα εκφράσω αυτά που έχω στο νου μου, θα ζητήσω αυτά που θέλω, θα γευτώ αυτοπροσώπως το φαγί της ευτυχίας, θα είμαι εκεί που πρέπει.

χτες ήταν ένα ωραίο απόγευμα.

ωραίο και παράδοξο.

όπως όλα τα ωραία.

μέχρι αργά τη νύχτα.

υπέροχο.

τροφή για σκέψη.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου