Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Just the Two of Us



 ψαχουλεύοντας χρούτσου χρούτσου χρούτσου

νέες πολιτείες. νέοι παράδεισοι.

ε, άμα σου λέγω, άμα μου λεγες υπάρχει αυτή η καταραμένη η μαγική ΑΓΑΠΗ ανάθεμά την, υπάρχει. μ αρπάει απ το μαλλί με χτυπάει σα το χτπόδι και δεν αλλάζει, δε μεταλλάσσεται δε διαφοροποιείται. 

σ αγαπώ

σε λαχταρώ.

συνεχώς.

πεθαινω. με παθαίνει αυτό. και δε μπορώ παρά μόνο να ενδώσω. σ αυτό τον αναθεματισμένο κάματο. και πέφτω. πέφτω πέέέφτω σ αυτόν τον πεθαμό.

σου είπα όλα μου τα μυστικά, μυστικά. είσαι η λέρα μου κι η σαπουνάδα μου κι είμαι η σουσουράδα σου. χεμφφφφφ ξέρεις. 

ξέρεις σα βρεθούμε όλα τα φανάρια τούτου του κόσμου γίνονται πράσινα και πάάάμε χωρίς σταματημό.

κι η θάλασσα αποκτά τ αλάτι της κι ήλιος τη ζεστασιά και ο χρόνος το ρυθμό του.

επειδής έτσι.

πού ξαποστάινουν οι ψυχές; 

απ την καρδιά μου ανβλύζει μια αίστηση . είναι αυτό. αυτό μια πανσέληνος και πάμε φθίνωντας, πάμε πάλι αναμονή κι εγκαρτέρηση 

μπάρκο στο χάσιμο και θα ματαξαναβρεθούμε μάάάάκια,

επειδη σε λατρεύω. 

αδιαπραγμάτευτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου