Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

πυρομαχώντας

η νύχτα κατακάθεται με μάτια κοκκινισμένα
είναι η φωτιά η φταίχτρα, αυτή η φωτιά που πυρπολεί τις Παρασκευές, όλες τις Παρασκευές
για να τις εξαγνίσει μ ένα Σάββατο.
κόντρα στην κόντρα, αγάπες και στιλέτα, άκαρποι πόθοι κι ανέλπιστα βλαστάρια, 
λέω πονάω, γεννάω 
μιαν ιδέα, μια μουσική, μιαν επανάσταση.. 
μα η επανάσταση δε χρειάζεται εμένα. Χρειάζεται τον εαυτό της.
es amοr. 
μάλλον εγώ την χρειάζομαι αυτή..

Gotan Project - Mi Confesion by Gotan-Project
περικοκλάδες σκέψεων, ονείρων...έβλεπα ένα όνειρο.
ήμουν μπροστά στο νιπτήρα μου και σιάχνοντας τα φρύδια μου, πέρασα ασυναίσθητα το χέρι απ τα μαλλιά μου. Κι εκεί μέσα, μέσα στα μαλλιά μου υπήρχαν τρυπωμένοι μελωδοί αιολικοί που ντιντίνιζαν ευτυχισμένα. Τούφες μελωδοί που με παρέσυραν σε μιαν ευδαιμονία αλλιώτικη... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου