Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

αψυχολόγητα πράματα

"Έκανα λάθος!" Αυτή η φράση, όταν βγαίνει με το "ζήτα" της ημέρας μου χαλάει όλο το βράδυ. Παραμερίζει όλα τα καλά που συνέβηκαν και μουλαρωμένη με κοιτά κακοδιάθετη κι εκδικητική. Και χάνεται κάθε ειρμός. Πάει περίπατο.Και δεν μπορώ να σκεφτώ, δεν μπορώ να διαβάσω, δεν μπορώ να δω ταινία, δεν μπορώ ν' ακούσω μουσική κι ασφαλώς δεν μπορώ να κοιμηθώ.
Είναι κάτι σαν πάθος η αυπνία. Μα έτσι, μα αλλιώς, πάντα υπάρχει μια καλή δικαιολογία για να περνάω τις ώρες μαζί της. Από χαρά, από λύπη, από συνήθεια, από διάθεση εξερευνητική σα να βρήκα ένα νέο γαλαξία, από ηδονή -λέμε και παραμύθια τώρα της κοιμισμένης βασιλοπούλας!, από κακιά συνήθεια όπως έτρωγα τα νύχια μου όλο το βράδυ -δεν τα τρώω' αν τα έτρωγα όμως;
Τέτοια πράγματα.
Τώρα θα πάρω τα μπογαλάκια μου και θα πάω σ' ένα δωμάτιο με θέα
Ελάτε μαζί μου!

14 σχόλια:

  1. Στον αντίποδα...σα βρω καρέκλα, καναπέ, ό,τι, και λίγο κάτσω χαλαρά, ωπ, σα γατούλης ο Μορφέας μου κουνάει την ουρά! Συνέβη και στη θέση του οδηγού! Επικίνδυνα πράματα δηλαδλη...Άλλο που το πρωί,ο ακάθιστος ύμνος πρέπει οπωσδήποτε να ψαλεί...

    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα.
    πω πω άρχισε κρύο!! μπρρρρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...ηρθε χειμωνας νωρις...και 'μεις ειπαμε μας ξεχασε...
    καλημερα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ καλημέρα, καλημέρα
    ζεστό καφεδάκι τώρα.
    πώς πίνεις τον καφέ σου Ηλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Αυτός ο χτεσινός απογευματινός υπνάκος με κατέστρεψε δε μπορούσα να κοιμηθώ και γυρνούσα στα βλοκς σαν την άδικη κατάρα. Όταν δε κοιμάμαι το βράδυ αρρωσταίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και γω σκατούλες ύπνο έκανα χθες. Τώρα είμαι σαν ζόμπι. Βρε μήπως είχε πανσέληνο χθες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα άυπνες!
    αποσυντονιστικό το ξενύχτι;
    είχε πανσέληνο χτες;
    πάω προς τα κει έδειχνε!
    καλό μεσημεράκι, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι ζαβολιάρεις και σου κλέβω την εικονίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα ζαβολιάρη,
    Πώς είναι η ζωή στην πλατεία Σαρδηνίας; χι χι :)
    εντάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ αξιολάτρευτη όπως πάντα.
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ΄αυτό το δωμάτιο με θέα θέλω κι εγώ να πάω όταν αισθάνομαι έτσι...καλό βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλος μου, βασιλιάς της αυπνίας, λέει νομίζω χάνω χρόνο απο τη ζωή μου όταν κοιμάμαι. εγώ πάλι όταν κλείνω τα μάτια μου απλά μετακομίζω για μερικές {πολλές} ώρες σε ένα παράλληλο σύμπαν. φιλιά πεταχτά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Eva Z
    θα πρέπει να εγγραφείς στο κλουμπ της Christina.
    Αχ τι μου έκανες κι έμπλεξα με τις γλάστρες!
    το αποτέλεσμα ελπίζω να με ανταμείψει...
    καλό βράδυ.

    @ Lyriel, feu de joie,
    αυτά τα παράλληλα σύμπαντα είναι όλα τα λεφτά!!
    που θα πάει μιας κι εγώ περνάω εκεί χρόνους και καιρούς, κάπου θα βρεθούμε' μα στο O της Αρτέμιδος, μα στο Q του Σείριου και θα πούμε
    -Ω! κι εσείς εδώ!!!
    σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή