Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Κοντά στην πόλη.

Το απόγευμα πήγα έναν περίπατο σ' ένα πευκόφυτο λόφο στην ανατολική μεριά της πόλης. Πεύκα, κυπαρίσσια και θάμνοι έκαναν με τη σκιά τους και τ' άρωμά τους το περπάτημα ευχάριστο. Πολυσύχναστο μέρος, αθλητικές φόρμες και παπούτσια τρεξίματος περνούσαν βιαστικά από δίπλα μου, αλλά δεν πτοήθηκα. Στην κορυφή έχει ένα εκκλησάκι της Ζωοδόχου Πηγής, και στον αυλόγυρο μια βελανιδιά. Έκατσα στο πεζούλι κι απέναντί μου , ακριβώς μπρος στο πρόσωπό μου, πάνω από μια ρόδινη γιρλάντα και μέσα στο φωτεινό γαλάζιο να η πανσέληνος λεπτεπίλεπτη κι ημιδιάφανη, πριγκιπέσσα  απόλυτη, ολομόναχη στον ουρανό. Μια συντροφιά με άλογα ανέβηκε εκείνη την ώρα φασαριόζικη κι ήδη όλα τα παγκάκια ήταν πιασμένα από ζευγαράκια που είχαν ανεβεί με πιο πρακτικό  τρόπο, με μηχανάκια κι είχαν ήδη μπει στο πνεύμα της ρομάντζας. Ένας ποδηλάτης έφτασε κι ακούμπησε το πόδι απ το πετάλι στο πεζούλι καταϊδρωμένος. Μάλλον αυτός δεν πήρε χαμπάρι από τέτοιες λεπτομέρειες με τόσο αγώνα ν' ανέβει την ανηφόρα. Είχε ωραία δροσίτσα, σκέτη απόλαψη να ξαποσταίνει κανείς για λίγο. Πήρα το δρόμο του γυρισμού κι έφτασα κάτω στην αμμουδιά την πιο κοντινή στην πόλη με τα τρία μαγαζάκια στην άμμο, το πάρκο, το νοσοκομείο και συνέχισα πηγαίνοντας προς το σπίτι. Με κάτι ανθυγιεινό για φαγητό έφτασα επιτέλους και σωριάστηκα σε μια καρέκλα -οι αθλοπαιδίες δεν είναι του στυλ μου. Γρήγορο ντουσάκι και μπαλκόνι. Άλλο φεγγάρι αυτό! Το δικό μου. 
-Γεια σου φεγγάρι.
Σε λίγο η ταινία έπαιζε κι εγώ του καλού καιρού! Καλές κι οι εξοχές! ( πότε -πότε!)

14 σχόλια:

  1. Πολλά ανθυγιεινά, για προσέξτε και λίγο, πριν είναι πολύ αργά...
    Μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Christina!
    Ναι. δίκιο έχεις, θέλει μέτρο!!
    Φρουτάκια σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ avenida
    Καλημέρα, καλημέρα!
    άμα έχεις διάθεση ενδεικνύεται η πόλη για βολτάρισμα. Όλο και κάπου καλά θα βγεις!
    ξελογιάστηκα, λέω να πάω και σήμερα (και μετά θα με μαζεύω με τα κουταλάκια!! αστειάκια..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα από μια επαναστάτρια χωρίς αιτία. Ή μάλλον έχω αιτία. Βαριέμαι να επαναστατήσω. Λές να φταίει η ρήξη μηνίσκου που έπαθα και περπατάω μ`ένα ματζαφλάρι στο πόδι λές και είμαι κοντάρι σημαίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα που είναι αυτός ο τόπος που έχει λόφους πευκόφυτους και σε απόσταση περιπάτου αμμουδιές με ταβερνάκια; Να ζηλέψω τώρα; Να ζηλέψω; Ζηλεύω. (με την καλή έννοια)
    Καλό βράδυ μπλουζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Theodosia
    καλησπέρα ταλαιπωρημένη επαναστάτρια.
    που την οικονόμησες τη ρήξη;
    περαστικά.

    @ Αθηνά
    είναι όντως πολύ ωραία αλλά θέλει κάποια κότσια!
    Καλό βράδυ και σε σένα.
    μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καληνύχτα Μπλουζ.

    [έχει τρελή υγρασία εδώ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bόλο;!
    Νομίζω είμαστε συv-πολίτισσες:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ziggymars
    εγώ το ήξερα!
    καλό, καλό είναι.
    μου αρέσει.
    εσένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχα είναι τέλειο!
    Εσύ πως το ξερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι σωστά...
    Και βασικά όλο για θάλασσες και λιμάνια μιλάω...
    έκανε λίγο μπαμ:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ziggymars
    ω δεν νομίζω. μου φαίνεται ήταν μια φωτογραφία που αναγνώρισα. και κατάλαβα πως πηγαίνεις σχολείο.
    αλλά δεν έκανε μπαμ
    ίσως μπουμ! χι χι.
    ένα μπέρδεμα πάντα υπάρχει' για παράδειγμα νόμιζα πως και το μπλογκ Μικροβιοφοβική Κατσαρίδα ανήκει σ' ένα άτομο που ζει στο Βόλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή