Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

I do love you. enough is enough.


κουζίνα, βράδυ. το ρολόι και το ψυγείο σε ντουέτο. πήγα σήμερα σ' ένα πάρκο απόμακρο, το πάρκο των ψηλών δέντρων. Μεγάλα, γενναία δέντρα κι όμορφα παλιομοδίτικα παγκάκια ευτυχώς ξεχασμένα απ τις νεοτερίστικες ιδιοτροπίες και τσαχπινιές, "εμπνευσμένες" ανακατασκευές των εκάστοτε δημάρχων που αποφασισμένοι να πρωτοτυπίσουν δεν αφήνουν τίποτε όρθιο.
Μετά, βρέθηκα πάλι στη θάλασσα αφού περπάτησα κάμποσο. Σήκωσε κυματάκι κι ήταν ωραία.  Στον πηγαιμό το φεγγάρι φιγουράριζε στο τζαμωτό κάποιου παράθυρου.
Σπίτι πάλι, ξετυλίγοντας το μίτο. Απολαυστικά ανούσιες νυκτοβασίες. Τίποτε. Μόνο αγκαλίτσες και χρου χρου νιάααρ. Τέτοια απείρου οξυδέρκειας. Είμαι λίγο, λιγουλάκι λυπημένη, λίγο μπλου, όχι το χρώμα επιτυχούς έκβασης απόπειρας να ξεφορτωθώ το χρόνο και τις καταστάσεις. Ένα ασυναίσθητο μπλου που χορεύει με το ηχητικό ντουέτο της κάμαρης, πάει ψηλά στο νταβάνι κι ερχεται πάλι και καθεται σιμά μου με κοιτάζει με πελώρια μάτια αθώα και κρατά τους άσσους στο μανίκι να με κατατρωπώσει αν χρειαστεί. love and other drugs. Που είναι και ταινία αλλά σ' άλλο θέμα.
Το σώμα μου είναι βαρυ σαν ποτισμένος σπόγγος. Ατσιγαρία. Αφραγκία. Απραξία. Είναι ο Αυγουστος. Κενός. Σε  παραπέμπει σε παραμύθια. Του να γυρνάς με τα καλά σου ρούχα στην παραλία και να βάζεις το ξεθωριασμενο σου φουστάνι σαν μια άλλη Σταχτομπούτα, λίγο πειρατίνα, μια θλιμμένη Μαντόνα, μια Μπουμπουλίνα.
θέλω να γράψω κάτι πιο σουρεάλ.
πχ
οι μπανάνες στο πανέρι'
τ αγιόκλημα στο παρτέρι
πόρτες κι άλλες πόρτες
πεθύμησα να σε πιώ στο ποτήρι
να σε δω και να ριγά τ οδόστρωμα
να μου δίνεις αιτείες
να καταστρέφω τη ζωή μου
και να λέω ευχαριστώ.
ευχαριστώ τη ζωή που έζησα
αφού βρέθηκα μιαν στιγμή μαζί σου
σ' ένα ανιδιοτελές ιντερλούδιο.
όλα της ζήσης δύσκολα
κι η νυφη γκαστρωμένη
της αμώμου τ αξημέρωτα
περιγιάλια και τεχνάσματα
χαλάσματα
άμα πεθάνω
και θα γίνει σήμερα, αύριο
σ' αυτό το χώρο
ποιος θα χορεύει;
χέστηκα ιδιαιτερως
αλλά
αν δεν πεθάνω
τότε πως;
με τον θάνατο
πυγμή
ροπή
αμφίδρομες πορείες
τα 'παμε.
συ κι εγώ
ζάχαρη κι αλάτι
πάει στου κουτουρού την κούτρα.
και μας αφορά....ποσώς!
πω πω ψόφησα 
ακόμη μια μέρα στ απυρόβλητο
άμα σε είδα στο γιορταστικό τότε γεια σου
οι Θεοί παίζουν μαζί σου
αλλά συ κερδίζεις
με ζάρια φτιαγμένα ή μόνο την ύπαρξή σου.
φτάνει τώρα.
φοβερό ε;

15 σχόλια:

  1. Ναι, το φινάλε, όπως πάντα, φοβερό. Αν και αρκετό, θα δείξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Μετά,βρέθηκα ΠΑΛΙ στη θάλασσα" =ευτυχία
    "αγκαλίτσες και χρου χρου νιάααρ" =(είτε μιλάς για γάτες είτε για σύντροφο) =ευτυχία
    αφραγκία και απραξία =δε γαμιέται, συνηθίσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι φοβελό
    τι τρομελό
    να μη μπολώ να οω το λο
    @ Christina αρκετό για ποιο πράμα;
    εμένα μ αρέσει και μου φτάνει ακριβώς τόσο.
    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Πέτρο εσύ;!!!
    βρε, βρε.
    διακοπές τέλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οχι, απλα επεσε ενα τεραστιο μπουκαλι μπυρας απο τον ουρανο και με πλακωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα η φωτογραφια ειναι φοβερη, τωρα την παρατηρησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μία ψυχή σ`επισκέφτηκε τάχιστα, μια και η άλλη στον χώρο της δουλειάς της δεν έχει ιντερνετ. Η μία λοιπόν που σε επισκέφτηκε κοίταξε να απολαύσει την θάλασσα και να τεμπελιάσει την Κυριακή. Ούτε ανάρτηση δεν έχω όρεξη να κάνω. Με έχει πιάσει κι ο επαναστατικός μου οίστρος για τις 3 Σεπτέμβρη, κι αυτή την στιγμή καλώ φίλους να κατέβουμε Σύνταγμα. Έχε τον νού σου κι αν δείς καμιά τρελή κοκκινομάλα να τρώει ξύλο της χρονιάς της στην τηλεόραση, εγώ θα είμαι. Ενωθείτε όλοι οι @φίλοι να με σώσετε. χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρισκομαι σ' ενα μερος, με ασπρα πλακακια γυρω-γυρω..οι ανθρωποι εδω φορουν λευκες ποδιες.
    ..καποιοι ανθρωποι, ερχεται πανω απ' το κεφαλι μου και με κοιταζουν..."κρεμονται απο το στομα" και περιμενουν τι θα πει, ενας απ' αυτους.
    διακοπες λενε..για το καλο μου! :)

    καλη βδομαδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ πω πω τρομερό ακούγεται. και πως είσαι τώρα Πέτρο;
    ναι έχει γέλιο η φωτογραφία χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 3 Σεπτέμβρη έχω γενέθλια. Λες να το γιορτάσω λίγο κι εγώ πιο ροκ, κάτι σαν το γαλατικό χωριό του Αστερίξ όταν η κουβέντα πάει στο ψάρι;
    μπα. αν όμως αντιληφθώ κάτι, μη σε μέλλει! θα ενεργήσω πάραυτα. Μ έπιασε το ηρωικό μου φαίνεται.
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έλα τώρα Ηλία με δουλεύεις!
    Δεν μπορεί να σε απήγαγαν εξωγήινοι!
    καλή εβδομάδα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα δείξει το μέλλον εαν η δήλωση του τίτλου enough is enough θα έχει διαχρονική ισχύ. Κατ επέκταση εάν το τέλος ορθώς έχει τεθεί. Με ζητήματα τέτοια, love κ.λ.π. όλο λέμε πως καθαρίσαμε, κι όλο φτου κι απ' την αρχή...
    [ Δεν είναι δίκαιο, το ξέρω, όμως κατέληξα και στο άλλο- για ονόματα ομιλώ-]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και φτου κι απ' την αρχή ε;
    καλό καλό!
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή